[Forditas]új tag +anyagok

Pálfi Krisztián geostone at axelero.hu
2003. Ápr. 9., Sze, 13:48:48 CEST

üdv!
Tegnap feldobtam a linuxforumra egy hírt, hogy létezünk, épp mivel
foglalkozunk.
http://www.linuxforum.hu/modules.php?name=News&file=article&sid=1171&mode=thread&order=0&thold=0

Ma a következő levelet kaptam Tomor Andrástól:
---------------------
Hello!

Éppen azon töprengtem, hogy az ismerőseim közül kitől kérhetnék akkora
szivességet, hogy az én kutyaütő angol tudásommal leferditett rágós
szakcikkeket legalább nyelvi szemszögből lektorálná.

Kapóra jött a Linuxfórumon tett bejelentésetek, igy szivesen elküldeném
"Firewall LDP Team" számára a (98 %-ban elkészült ;-) forditásaimat.

"Ebtables/iptables interaction on a linux-based bridge" és az Ebtables-FAQ
van meg (nagyjából) eddig és tervbe van véve még az ebtables (userspace
util) manual oldala.

Jelezzetek vissza erre a cimemre,  átnézem az anyagot (lehet még javitgatni
benne), aztán küldöm, ha Ti is jónak látjátok. Remélem nem igényel túl sok
utómunkát és könnyen illeszthető a saját terveitek vonalába.

Üdvözlettel,

Tomor András
atomo at fsd.bdtf.hu
-------------------------------

Az egyszerűség kedvéért a válszom:

-----------

Kedves András!
Nagy örömmel fogadtam leveled! (tényleg)
A következőt tudom elképzelni:
Leveledet bedobom a Team levlistájára és átbeszéljük a dolgot.
Ez azt jelentené, hogyha kedved van, szívesen látunk csapattagnak, az
anyagokat, amiket említettél, pedig mindenféleképp bevesszük a "teendő"
listára.
Van lektorunk, szaklektorunk, tehát minden ellenőrzés megoldható, amit kérsz.
Magunkól egy kicsit:
Jelenleg négyen vagyunk, és kb a múlt hét közepén kezdtünk el összeálllni,
mert az iptables-hez kerestem segítőtársakat.
Most már van levlistánk, ftp hozzáférésünk az egyik tagnak, Haluska Györgynek
köszönhetően.
Amennyiben van kedved csatlakozni, kérlek mihamarabb jelentkezz.
Köszönettel:
--
---------------
StonE

Kérnék hozzászólásokat, gondolom nincs ellenvetésetek, ha új taggal bővűl
szerény csapatunk.

Ha visszejelzett, azt is gyorsan felnyomom.
--
StonE
mail:geostone at axelero.hu
irc: elte.irc.hu /join #wallis