[Forditas] linuxvilag

Pálfi Krisztián geostone at axelero.hu
2003. Ápr. 28., H, 18:55:22 CEST

Szia!
Pálfi Krisztiánnak hívnak és a Firewall LDP Team tagja vagyok (tulképp. én
indítottam el). Fejős Tamás küldte nekem az alábbi tartalmú mailt:
------------
> Ha minden igaz Gibzo meg fog keresni a project ügyében mert ahogy a
> szavaiból kivettem, szeretne rólatok írni a Linuxvilágban.
> Ha mégsem akkor vedd fel vele a kapcsolatot légyszi, hogy még a most
> készülo" újságba bekerülhessetek.
> Ha szükségetek van további fordítókra még azt is jelezd neki szerintem,
> és hogy kinél jelentkezhetnek.
Ennek alapján azt szeretném kérdezni, hogy miről, mit szeretnél írni rólunk,
ill. mik az elképzeléseid?
Válaszodat várva Tisztelettel: Pálfi Krisztián
--
StonE