[Forditas] policy

Binder József giuseppe at wap.hu
2003. Május. 8., Cs, 23:06:04 CEST

Hi

> Szerintem maradjon policy, ne vezérelv.
> because szerintem (!!) mindenki így ismeri, pontosan tudja miről van
szó.
> policy egy házirend, a _vezérelv_ kifejezés meg
> szerintem (!!) félreérthető

policy -> alapszabály
???

...másik levél:
> Class Based Queuing
osztályozott, osztályba sorolt, osztály szerinti...
várakoz[tat]ás,  sorakoztatás
???

Hello!

A policy-nal arra gondoltam, hogy jobban illik a kornyezetbe a magyar
jelentes; konnyebben lesz olvashato. A C.B.Q. -nal viszont egyetertek
veletek, hogy maradjon az angol megfelelo, csak nem volt kedvem teljesen
kiirni. :) (bosanat erte, plz!) Ott a mondatot akartam atfogalmazni,
szinten az olvashatosag kedveert.

A tobbi valtozassal egyetertetek?

Hello!

giu