[Forditas] policy

Haluska Gyorgy george at haluska.hu
2003. Május. 9., P, 11:44:56 CEST

On Thu, May 08, 2003 at 06:12:51PM +0200, Pálfi Krisztián wrote:

> javasolt szűrni, mivel mellékhatásai lehetnek és bizonyos csomagok a lánc DROP
> policy-ja(giuseppe: vezérelve...) ellenére

> Szerintem maradjon policy, ne vezérelv.

Maradjon :) De angol szavakat magyarul ragozni nagyon furan nez ki. Szerintem
ilyenkor az erthetoseg kedveert el lehet terni a szigoruan vett "eredeti"
jelentestol. pl.: ...javasolt szűrni, mivel mellékhatásai lehetnek és bizonyos
csomagok a lánc alapértelmezett DROP szabálya ellenére ...
Ez úgymond a "nagyközönség számára érthetőbb lenne. Talán :)

--
George